Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~kozula5 | użytkownik

imię i nazwisko adresGdańsk zarejestrowany17.03.2008 @19:32:58 ostatnio na stronie13.05.2014 @09:54:35



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty38 komentarze361 posty na forum0

komputer / sprzęt
atari

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
^Ksenja    25.08.2008 @12:15:30
Nie wiem, czy ktos chciałby to kupic. A tym bardziej nie wiem, ile mogłoby to kosztować.
^Ksenja    25.08.2008 @12:06:53
Ja uzywam werniksu i farb jednej firmy... myślę czasami, żey te moje prace sprzedawać.. ale jakos xle mi z tym :D
^Ksenja    25.08.2008 @12:00:45
Staram się efekt szkliwa wydusić werniksem. Choc coraz częściej myślę o macie... popróbowałąbym chętnie czegos innego, ale warsztatu brak.
^Ksenja    25.08.2008 @11:57:52
Nie uzywam modeliny itp. tylko mas plastycznych i glinek. Marze o art clay'u
~julka1994    21.08.2008 @19:04:01
dzięki
_______
dla przepaleń...mam szacunek
~tigerente44    12.08.2008 @15:45:43
dzięki
~wrieditiel    07.07.2008 @00:12:48
dzieki wielkie za docenienie zdjecia
_______
Niech żyje motór!
~wrieditiel    21.06.2008 @10:14:04
dzieki, z dyplomu jestem zadowolona ale komisji do konca sie nie spodobal. no ale 5 mam
_______
Niech żyje motór!
~matleena    18.06.2008 @14:52:00


a podobne jakies są?
_______
Zapraszam na wizaż do sesji zdjęciowych i nie tylko http://www.matleena.pl
~Chalina    03.06.2008 @15:20:21
Trochę biżuterii także mam w galerii.
_______
Nie oceniam. Sama treść komentarza powinna być wystarczająca.
~wrieditiel    02.06.2008 @21:07:31
dzieki za komentarzyk
_______
Niech żyje motór!
~wrieditiel    01.06.2008 @23:54:45
heh to nie plastelina szyderco
_______
Niech żyje motór!
~raczejnieznany    01.06.2008 @01:14:05
~teleszynskiwojtek    01.06.2008 @00:59:27
tak tego nie mogłem uniknąć gdyż właśnie zachodziło słonko
KOLOROWYCH SNÓW
Dzięki
~namarin    01.06.2008 @00:48:01
o restauracji Mc......s :D
_______
Pstryk.
~mews    01.06.2008 @00:45:55
własna osobista interpretacja
_______
najlepszym podziękowaniem będzie ocena moich prac.
~checkin    31.05.2008 @19:12:42
trzeba miec imadlo :D
_______
Kocham...
~wrieditiel    27.05.2008 @19:30:03
dziekuje bardzo. tak, dokladnie tak zrobilam pierscionek. co do druta w kolii to jedyna rzecz zrobiona przez ziutka niech ma chlopak. ale trzeba go pochwalic. ewa zrobila otwierane pudeleczko-wisiorek a ziutek pomogl jej z zawiasikiem. swietnie mu wyszlo.
_______
Niech żyje motór!
~wrieditiel    26.05.2008 @23:48:10
palnik mam w domu ale raczej w szkole to lutuje. marze o walcarce i dobrym dremelu. handluje troche modelina i zbieram sprzet. nie licze na zarobek ale na rozwoj pasji. a ilosc filigranow to chyba z tad ze pracowalam u jubilera i tam nauczylam sie troche tempa. ale i tak nie uwazam bym miala tego duzo
_______
Niech żyje motór!
~wrieditiel    26.05.2008 @23:40:15
normalnie kosteczkami i ostrym plowieniem. nie ma sie co cackac
_______
Niech żyje motór!
~wrieditiel    23.05.2008 @21:51:39
nie zgadniesz co mam w domu dokumentacje Twojej pracy dyplomowej. wzielam sobie na wzor
_______
Niech żyje motór!
~wrieditiel    19.05.2008 @22:21:41
dzieki
_______
Niech żyje motór!
!JakkaS    16.05.2008 @21:00:52
A rysunek z perspektywy czasu to jest bardziej niż śmieszny, ale nie usuwam go bo nadal mi się podoba sam pomysł

Dzięki :D
~zbyszko    16.05.2008 @14:11:48
to było robione w krakowie
_______
"Krytykować to znaczy wmawiać autorowi, że zdjęcie należałoby zrobić nie tak jak autor zrobił, tylko tak jak zrobiłby krytyk gdyby potrafił."!!
najgorzej jak ktos sie nie zna
~wrieditiel    08.05.2008 @22:34:33
NO WLASNIE NIE KORZYSTAM Z GG. PEWNIE JUZ MI NUMER ZABRALI. ALE KORZYSTAM Z NASZEJ KLASY I TAM ODBIERAM WSZELKIE WIADOMOSCI. jAK BEDZIESZ CHCIALA POGADAC ZA POSREDNICTWEM GG TO PODAM NR ADAMA.
_______
Niech żyje motór!
Poprzednia strona 1 2 3 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt